Optimizacija Stopnje Konverzije (CRO)
V podjetju Grafikr A/S je ena naših največjih storitev optimizacija konverzij, kjer pomagamo našim strankam, da več svojih obiskovalcev pretvorijo v plačljive stranke.
Za uspeh pri optimizaciji konverzij, znani tudi kot CRO, je pomembno, da poznamo celotno pot kupca od A do Ž. Nato analiziramo podatke na spletni trgovini z orodji, kot so Shopify, Hotjar in Google Analytics, da pridobimo podatkovno osnovo in vpogled v vedenje.
Nato testiramo naše hipoteze, kar je lahko prenova strani izdelka z namenom, da spodbudimo več ljudi, da kliknejo na gumb "dodaj v košarico". Za to izvajamo A/B testiranje, da ponovno pridobimo podatke, preden implementiramo nov dizajn, ki temelji na občutku. Na ta način lahko postopoma povečujemo konverzijsko razmerje za posamezno spletno trgovino, saj testiramo in imamo veljavno podatkovno osnovo za naše implementacije.
Če vam lahko pomagamo pri optimizaciji konverzij za vašo spletno trgovino, nas kontaktirajte na www.grafikr.dk